В следващите редове ще ви дадем полезна информация що се отнася до това как можете да бъдете излъгани, посещавайки ресторант.
Вижте кои са някои от порочните практики на местата за хранене:
1. Трикове в менюто
Много от нас прелистват просто менюто, докато си изберат. Случва се да не се загледаме в цената или грамажа. Това е причината и в някои менюта по-скъпите ястия да са по-напред и с друг шрифт, за да привлекат вниманието, а на някои места в чужбина дори се случва да липсва валутата до самата цена.
2. Замразени ястия
Всички обичаме да си поръчаме храна, когато сме уморени и не ни се готви. В някои ресторанти обаче е практика да сервират току-що размразена готова храна.
3. Класическа музика за фон
Музиката в ресторантите може да има голямо въздействие върху клиентите. Интересен факт е, че класическата музика помага на хората да се отпуснат и да хапнат повече.
4. Изкуствено оцветяване на храната
Сьомгата е много вкусна и здравословна и затова много хора я предпочитат. Често обаче тя бива оцветявана допълнително, като причината за това е, За да са заредени по-добре, много ресторанти поръчват рибата от места, където тя не се отглежда правилно и е с друг цвят. В ресторантите тя се оцветява, за да изглежда по-свежа, отколкото е.
5. Ястия с „интересни“ имена
Когато менюто е препълнено с имена на ястие, които звучат готино, но странно, се прави връзка с честността на клиентите. Почти всяко заведение продава сандвичи, но всеки посещава определено място, защото му харесва. Когато отиваме на ресторант, плащаме не само за храната, но и за удоволствието. Колоритни имена, дори и на други езици, привличат погледите на клиентите. Това е една от възможностите да се продават блюда на много по-високи цени.
Тази статия ви хареса? Последвайте ни и във фейсбук и инстаграм за още необикновени пътешествия!