задай въпрос!

Може ли да се качим с деца от Княжево до Златните мостове на Витоша - стръмно ли е и може ли да се заблудим?

29.01.2013 | 15:10, отговорили: 1 , Планина и ски, България, от Деян Петров
0 гл.
Отговори (1)
Валери Гюдюлев , 29.01.2013 | 18:06
Пътеката не е стръмна или трудна, а и за около 2 часа и половина спокоен ход може да се качите. Има няколко по-стръмни участъка, но няма да са проблем за дете, не е нужно и да го носите. Според мен няма опасност да се отклоните по пътя, точно по тази пътека няма отклонения и кръстопъти, все направо се върви. На едно единствено място в горния си участък пътеката се разклонява в 2 пътеки, които след известно време пак се сливат в една, така че няма никакво значение по-коя ще минете. Маркировката за мостовете е жълта, лентова, но липсва на места. Все пак ето основния маршрут, който да следвате и лесно ще стигнете: от Княжево пътеката тръгва отляво на ресторант "Бор" и върви нагоре. След 45 мин. приблизително ще стигнете до местност Бялата вода, там има и чешмичка и пейки да си починете. Продължава се нагоре до местност Старчески поляни, а след това пътят минава точно до Дендрариума. Ако не бързате ви съветвам да се отбиете, той се пада вляво на пътеката при изкачване. От него все нагоре и по някое време се стига до асфалтовия път за колите, пресичате го и продължавате. Следващата местност е Златни мостове.