iNews Novinite Econ Jenite Div Sporta FitWell Sportuvai Peika Programata Doctoronline Get News in English
задай въпрос!

Как се стига до Боянския водопад от Боянската църква и за колко време?

13.11.2012 | 17:33, отговорили: 3 , Уикенд, България, от Васил Стефанов
1 гл.
Отговори (3)
Васил Манчев , 14.11.2012 | 06:57
0 гл.
След като се тръгне надясно и се мине покрай оградата може да се продължи по две пътеки към водопада. Едината е покрай реката, другата е по-високо вляво над нея по склона.
Цветелина Георгиева , 14.11.2012 | 01:02
Като хванеш отклонението вдясно - то се намира на не повече от 50 метра от напускането на улицата на Бояна - тръгваш покрай една ограда, тя ти се пада отдясно, и постепенно стигаш до реката... После все по нея нагоре до водопада за максимум 90 минути спокойно ходене. Ако пропуснеш отклонението и тръгнеш направо по пътеката нагоре, първо ще стигнеш до езеро, от него тръгва пътека (до една постройка в единия край на езерото) нагоре и по нея за час си пак на водопада.
Моника Стайкова , 13.11.2012 | 19:14
2 гл.
Тръгни по улицата долепена от изток до оградата на Боянската църква. Тя е права и се изкачва нагоре. Ще стигнеш до място, където тя свършва и по няколко стъпала се навлиза в гората. Продължи още петдесетина метра навътре в гората по пътека и ще стигнеш до отклонение надясно, то отива към водопада. Склонът е стръмен и може да забави, но не повече от час и половина.