Съветите на стюардите за по-лек полет (част 1) - Съвети - Peika.bg

iNews Novinite Econ Jenite Div Sporta FitWell Sportuvai Peika Programata Doctoronline Get News in English
Следете новите вдъхновения за пътешествия!
Съветите на стюардите за по-лек полет (част 1)
Автор: Peika.bg
Съветите на стюардите за по-лек полет (част 1)

Знаем, че за много от вас полетите не са най-приятната част от пътуването.

Затова подбрахме съветите на стюардите за това как да направите пътуването със самолет по-леко.

1. Създайте си комфортна обстановка

Не всеки може да спи на борда на самолет, но поне можете да си починете. Вземете със себе си вещи, които ще ви помогнат да се почувствате комфортно: възглавничка за пътуване, любимата тениска, меки чорапи, слушалки или тапи за уши.

2. Научете се да се справяте с паниката

Ако по време на полет се паникьосате, тренирайте да се справяте с това свое състояние. За начало се опитайте да определите каква част от тялото ви се сковава. Рамената, ръцете, мускулите? След това вдишайте дълбоко, сложете ръка на корема си и бавно отпуснете напрегнатите мускули. Повторете това действие 5-10 пъти. 

3. Медитирайте

Няколкото свободни часа в самолета са прекрасен повод да се потопите в медитацията. Затворете очи, абстрахирайте се от заобикалящата ви действителност, дишайте дълбоко и спокойно и погледнете навътре. Дори само 15-минутна практика ще ви помогне да възстановите силите си, да се справите с притеснението, да прочистите главата си и да нормализирате дишането. Ще почувствате прилив на енергия и спокойствие, а дори може и да заспите.

4. Облечете се удобно

Избягвай тесни и прекалено топли дрехи или обратно – прекалено широки и тънки. Най-добре заложете на тениска или топ от естествена материя, а отгоре облечете яке или суитшърт, който да можете спокойно да свалите на борда. Не си причинявайте стегнати дънки или колани, които ще ви притискат, както и високи токчета.

Тази статия ви хареса? Последвайте ни и във фейсбук за още необикновени пътешествия!

Вижте още от категория Съвети
Коментирай
Абонирайте се за нашия бюлетин