Когато времето между два полета е твърде малко - Съвети - Peika.bg

iNews Novinite Econ Jenite Div Sporta FitWell Sportuvai Peika Programata Doctoronline Get News in English
Следете новите вдъхновения за пътешествия!
Когато времето между два полета е твърде малко
Автор: Peika.bg
Когато времето между два полета е твърде малко
Снимка: Thinkstock/Guliver

Много често се случва разстоянието от точка А до точка Б със самолет да се налага да вземете на два пъти. Полетите с прекачване са един от най-големите ужаси на пътуващите на далечни разстояния хора, заради твърде многото неща, които могат да се объркат по трасето.

Въпросът тук е колко време според авиокомпанията ви е нужно, за да се прехвърлите от единия полет на другия. В някои случаи времето, предвидено за връзка, може да е едва 40 минути.

А в това време могат да се случат куп неща – първият полет да закъснее, багажът ви да не успее да бъде преместен, да не успеете да изминете разстоянието между терминалите, особено на големите летища.

Световният туристически експерт Питър Грийнбърг смята това време за крайно недостатъчно и два важен съвет: Когато резервирате полет с прехвърляне, трябва да имате минимум 90 минути между двата полета. Ако става въпрос за някое от натоварените световни летища (примерно Хийтроу в Лондон), минимумът се качва до 2 часа.

Има и още нещо обаче и то обяснява защо при полети с прекачване много често се налага да изчакате няколко дни за багажа си. Времето, което летищата предвиждат за прехвърляне на чекирания ви багаж, е... 3 часа.

Сметката е проста. Ако искате да пътувате гладко и с багажа си, винаги настоявайте за 3 часа време за връзка между полетите, независимо колко ви убеждават от авиокомпанията, че времето ще ви стигне.

А ако имате дълъг престой, може да успеете да разгледате още един град или пък да се забавлявате на самото летище – вижте най-симпатичните и странни атракции по световните летища.

Тази статия ви хареса? Последвайте ни и във фейсбук и инстаграм за още необикновени пътешествия!

Вижте още от категория Съвети
Коментирай
Абонирайте се за нашия бюлетин